Traducere in limba franceza :
1. Miercuri ,7 iulie 2014 7.Miercuri , 13 martie 2012
2.Vineri , 9 decembrie 2014 8.Joi , 12 martie 2014
3.Luni , 11 ianuarie 2014 9 . Vineri ,03 aprilie 2013
4.Joi , 7 august 2014 10.Duminica , 05 mai 214
5.Vineri , 01 august 2014 11. Sambata , 13 iulie 2014
6.Marti , 02 septembrie 2013 12. Joi , 14 iulie 2014

2

Răspunsuri

2014-06-04T21:31:19+03:00
1. Wednesday, 7 Juillet, 2014 7.Miercuri 13 Mars, 2012
2.Vineri, 9 Décembre, 2014 8.Joi, 12 Mars, 2014
3.Luni 11 Janvier 2014 9. Friday, 3 Avril, 2013
4.Joi, 7 Août, 2014 10.Duminica 05 mai 214
5.Vineri 1 Août, 2014 11. Saturday, 13 Juillet, 2014
6.Marti 2 Septembre, Janvier 2013 12. Thursday, 14 Juillet, 2014

ea
ce ?
scrie in franceza ca ai zis ca a mea nu e franceza.
am scris draga si nu nu e
:) am vazut :) :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T21:55:53+03:00
1)mercredi;sept juillet 2014   2)vendredi;neuf decembre;  3)lundi onze janvier 2014            4)jeudi,sept aout 2014;   5)vendredi un aout 2014; 6)mardi deux septembre 2013              7)mercredi,treize mars 2014; 8)jeudi douze mars 2014 ; 9)vendredi,trois avril 2013            10)dimanche,cinq mai 214 ; 11)samedi treize juillet 2014 ; 12)jeudi qatorze juillet 2014
           
stiu
stiam si eu ca se scrie asa,dar eu am luat de alt undeva. :)
Noapte bunaaaa
tuturor
multumesc la fel. :))