Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T21:16:32+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Peste x ani:
- tatal va avea 36+x ani
-Fiul cel mic va avea 12+x ani
- fiul cel mare va avea 14+x ani

36+x=12+x+14+x
x=10 ani
2014-06-04T21:45:16+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Fii au impreuna: 12+14=26
36+x=2x+26
36-26=2x-x
10=x
deci peste 10 ani