Răspunsuri

2014-06-04T20:44:05+03:00
Opera literara este o lucrare originala prin care autorul creaza o lume imaginara aflata mai aproape sau mai departe de realitate.
-         transmite cititorului idei, dar mai ales sentimente si emotii;
-         foloseste un limbaj creativ, neobisnuit.
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T21:38:33+03:00
Opera literara este un text in care autorul creeaza un univers propriu, pornind de la elemente ale realitatii pe care le combina potrivit propriei viziuni despre lume, sentimentelor , imaginatiei sale. Sper ca te—am ajutat ;) :*