Răspunsuri

2014-06-04T20:43:05+03:00
Era o dimineata frumoasa de vara.
Afara cerul era senin.Insa afara era putin mai frig.Eu m-am gandit sa ma duc sa-i fac o farsa surori mele.M-am dus si i-am pus o punga de apa sub perna.S-a trezit imediat si m-a fugarit pana afara si inapoi.
O dimineata frumoasa

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T20:51:11+03:00
                                                 Dimineata
          In vara aceasta am fost plecata la bunici la sat. Acolo de dimineata cocosul striga pentru a vesti venirea diminetii. Cand ma trezeam si ma duceam pe afara simteam roua diminetii care imi gadilea talpile. Intr-o dimineata am plecat si eu impreuna cu bunicii mei la vita-de-vie de pe un deal. De acolo se vedea intreg satul, chiar si cele mai mici casute.
Acolo am invatat sa practic munca pe care bunicii mei si parintii o practicau cand erau mici sau inca o mai practica.
        Aceasta a fost vacanta mea, plina de bucurie si veselie si de razele soarelui care in fiecare zi incalzeau natura.
4 3 4