Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T20:31:48+03:00
Pai...stiiii laturile ce nu intelegi/!?!:\\\\
1 5 1
2014-06-04T20:46:48+03:00
Avem deci un patrat care are acelas perimetru ca al unui dreptunghi de dimensiuni 6 si 8.
Se cere latura patratului.
------------
Sa notam cu 'L' = 8 si 'l' = 6, lungimea si latimea drept_unghiului si cu 'patrat' latura patratului.
Vom avea deci:
perimetru dreptunghi = 2 * 8 + 2 * 6 = 28 = perimetrul patratului =>  patrat = 28/4 = 7