Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T20:06:28+03:00
Daca pana acum specialistii in nutritie recomandau consumul zilnic a cinci portii de legume si fructe, recent, cercetatorii au ajuns la concluzia ca numarul acestora ar trebui sa fie, de fapt, dublu.

O alimentatie sanatoasa ar trebui sa includa zilnic zece portii de legume si fructe, informeaza The Telegraph.

Studiul oamenilor de stiinta de la University College London (UCL), desfasurat pe o perioada de 12 ani, a aratat si ca legumele sunt de patru ori mai sanatoase decat fructele.

De asemenea, cercetarea a evidentiat si ca un consum bogat de fructe si legume reduce semnificativ riscul de moarte prematura.
stii cumva de cine-i scris?
si un titlu...?
Gata :) mersi mult
nu stiu de cine e scris...titlul: O alimentatie sanatoasa ;)
:) merci
2014-06-04T20:08:46+03:00
Un fenomen care ar putea avea consecinte dramatice este in curs de desfasurare in regiunea Antarcticii de Vest si a ajuns in punctul in care este ireversibil, arata doua studii efectuate recent de NASA.

Astfel, se va produce colapsul stratului de gheata, ceea ce va determina o revizuire a prognozelor de crestere a nivelului marii cu aproape un metru, pana in anul 2100.

Desi stratul este mai mic decat in estul Antarcticii, gheata din regiunea vestica este deosebit de vulnerabila la topire din cauza apelor calde ale oceanului, conform NASA, informeaza Business Insider.

In cazul in care toata gheata din Antarctica de Vest s-ar topi complet, atunci nivelul marii s-ar ridica cu aproximativ 4 metri.

"Ghetarii din sectorul Marii Amundsen din Antarctica de Vest 'au trecut de punctul ireversibil'", a spus Eric Rignot, cercetator la Jet Propulsion Laboratory al NASA.

Un al doilea studiu a ajuns la concluzia ca sectorul din Antarctica de Vest trece printr-o perioada de instabilitate a ghetii si aceasta va contribui, in mod semnificativ, la cresterea nivelului marii in deceniile urmatoare.