E primavara. Sunt in floare
Salcamii.Stau pe ganduri pusi.
Si o caldura-mbatatoare,
Si o mirozna-ametitoare
Ma duce lin departe-n zare,
In zarea anilor trecuti.
Identificati va rog frumos o personificare si o metafora

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-03T18:58:19+02:00
Salcamii.Stau pe ganduri pusi. -  Personificare
Ma duce lin departe-n zare       - Metafora
2 5 2
2014-02-03T19:03:07+02:00
Salcamii stau pe ganduri pusi. -personificare
Zarea anilor. - metafora
1 5 1