Răspunsuri

2014-06-04T19:51:52+03:00
Ai putea desena o fata pe un camp,imbracata in ceva alb,stand in ploaie cu bratele deschise(imbratiseaza ploaia) ..zic si eu ^^
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T19:55:03+03:00
Ai putea desena tot asa , o fata imbracata in culori deschise cu o palarie mare cu paie de grau pe ea , intr-un lan de grau si maci ; iar ploaia bate dinspre est spre vest si faci lanul de grau pe directia E-V . O poti face cu un buchet de maci in brate ; 
Iar cerul sa fie innorat ,spre negru

3 3 3