Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T19:53:19+03:00
Pe o masa sunt cartonase rosii, galbene si albastre. Stiind ca 99 nu sunt rosii, 73 nu sunt galbene si 84 nu sunt albastre sa se afle cate sunt de fiecare culoare.
 r , g , a
g + a =99            →  r = 128-99=29
r  + a =73            →  g= 128-73=55
g +  r =84            →  a= 128-84=44
~~~~~~~~~
2* (g+a+r) = 99+84+73
2*(g+r+a) = 256
g+r+a = 128
dar de unde 128
am intesles
multumesc
scuze ca nu am raspuns mai devreme...... si cu placere..... ma bucur ca am putut sa te ajut
2014-06-04T20:00:11+03:00
Notam cartoanele rosii cu r, cele albastre cu a si cele galbene cu g . avem r+g+a=? 
r+a=73        
r+g=84
a+g=99 

rezulta ca a=73-r      si g=84-r ...acum inlocuim stim ca a+g= 99 deci il inlocuim pe a cu 73-r si pe g cu 84 -r : 73-r+84-r=99     (faci calculele si iti da ca r=24 ..acum inlocuim in alta ecuatie ca sa descoperim celelalte caronase)   .. daca r=24 atunci 24 +a=73 ..rezulta ca a=49 apoi a+g=84  inlocuim si ne da 49+g=99 deci g=50 
multumesc
ultima ecuatie e gresita scuze :| e 49+g=84 ..si g=35