Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-03T18:50:31+02:00
Vor incepe - indicativ, viitor simplu
s-ar fi cufundat - conditional optativ, perfect
au cazut - indicativ,perfect compus
sa priveasca - conjunctiv, prezent
spulberase - indicativ, mai mult ca perfect
se facu- indicativ, perfect simplu
porneau - indicativ, imperfect
se insera - indicativ, perfect simplu
pusera - indicativ, perfect simplu

*la "se insera" e perfect simplu daca e: se inseră
 Daca e "se insera" este imperfect.

12 4 12
2014-02-03T18:51:57+02:00
Vor incepe: timp viitor, mod indicativ
s-ar fi cufundat:perfect, conditional optativ
au cazut: perfect compus, mod indicativ
sa priveasca: prezent, mod conjunctiv
spulberase: mai mult ca perfect, indicativ
se facu: perfect simplu, indicativ
porneau: imperfect, indicativ
se insera:imperfect, indicativ
pusera: perfect simplu, mod indicativ
5 4 5