Răspunsuri

2014-06-04T19:34:59+03:00
Raspunsul corect este d.

Stiam si eu care este , dar cum la-i aflat??????
inmultesti prima relatie cu 3 si obtii 3(3a+5b)= 3* 4.2 . Si o sa obtii chiar 9a + 15b= 12.6 asta e toata rezolvarea detaliata
Dar cum iti da 12,6?
inmultesti cu 3 si in stana si in dreapta i astfel obtii 4.2*3 care este egal cu 12.6
Aaaa ....Am inteles ..... multumesc foarte foarte mult !!!!!!!!!!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T19:37:54+03:00
Daca 3a+5b=4.2 atunci:
inmultesti totul cu 3 si astfel se obtine 
9a+15b= 12.6

raspunsul corect este varianta  d