Va rog, urgent!
Ce inseamna "Gare aux chapeaux! " si "Prends ton parapluie! "

2
Ai 20 de ani si te iei de o fata de 11?
nu mam
luat delok
ci doar nu mia convenit ca o fata de 11 ani sa ma contrazica la franceza
Da ma, da esti si destept. Nu stii singularul de chapeaux

Răspunsuri

2014-06-04T19:28:46+03:00
Prima inseamna aveti grija la palarii
iar a doua Iati umbrela
te astept in belgia... si vezi tu atunci karate
Pardon!? Eu nu voi merge in Belgia
Voi merge ica odat in Franta si inca odata in Italia
*inca
*odata
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T19:29:59+03:00
Prima: Feriti-va de palari!
A doua: Ia umbrela!