Suma a doua numere este 94 . stiind ca unul din numere este cu 5 mai mic decat 5/6 din celalalt , sa se afle numerele .

2
94+5=99( 11 segmente egale.)
99:11= 9 *6= 54 primul nr. 9*5-5= 40 celalalt nr

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T19:31:45+03:00
A= (5*b) ; 6 - 5
(5*b) : 6 - 5+b=94
(5*b+6*b) : 6=94+5  inmultim totul cu 6
11*b= 594
b=54
a=94-54
a=40
2 5 2
2014-06-04T19:36:44+03:00
A+b=94
a= \frac{5}{6} x b -5
 \frac{5b}{6} -5+b=94
 \frac{5b}{6} + b =94 +5 =99
 \frac{5b+6b}{6} =99
 \frac{11b}{6} =99
b=99 : \frac{11}{6}
b = 99 x \frac{6}{11} =54
a=94-54=40 (daca rezolvi si a = \frac{5}{6} x b -5..iti da la fel,adica 40)
Sper ca te-am ajutat !!!
1 5 1