Indentificati complementele directe si indirecte din textul de mai jos si analizati partile de vorbire prin care se exprima:
Imi place vara. Cand o sa iau vacanta, o sa plec sa-i vad pe verii mei. Ma gandesc la amandoi si o sa ma bucur de revederea lor.

2

Răspunsuri

2014-06-04T19:17:59+03:00
Vara-complement direct ex. prin subst. comun
vacanta-complement direct ex. prin subst.comun
-i-complement direct ex. prin pronume personal
pe verii-complement direct ex prin subst comun
la amandoi-complement indirect ex prin numeral colectiv
de revederea-complement indirect ex prin substantiv comun
esti in clasa a 7 -a ? asta am avut si eu tema ^^
da ms mult
Cu placere !
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T19:22:20+03:00
vara : complement direct exprimat prin subst. comun, simplu, genul feminin, nr. sg. , cazul Ac. , articulat cu articolul hatarat -a.
vacanta : complement direct exprimat prin subst. comun, simplu, genul feminin , nr. sg. , cazul Ac. , articulat cu aricolul hotarat -a.
pe verii : complement direct exprimat prin subst. comun , simplu, genul masculin , nr. pl. , cazul Ac. , precedat de prepozitia simpla pe.
la amandoi : complement indirect exprimat prin numeral colectiv , genul masculin , nr. pl. , cazul Ac. , precedat de prepozitia simpla la.