adaugati in prima propozitie un atribut exprimat prin adjectiv ,iar in a doua ,un atribut exprimat prin substantiv
al doilea elav s-a bucurat
valurile inspumate se apropie de tarm

2
1.Al doilea elev sa bucurat pentru premiul castigat. = castigat este atribut adjectival 2.Valurile inspumate sw apropie de tarm si distrug castelele de nisip. = de nisip este atribut substantival.

Răspunsuri

2014-06-04T18:49:14+03:00
Al doilea elev s-a bucurat mult. 
Valurile inspumate ale marii se apropie de tarm.
Bafta! 
6 2 6
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T18:54:06+03:00
Al doilea elev cuminte s-a bucurat.
Valurile inspumate ale marii se apropie de tarm.
10 4 10