Stiind ca :

a = ( 75 : 3 + 216 : 2 - 132 : 4 ) : 4
b = ( 10101 - 9099 ) : 2 : 3
( 1 x 2 x 3 x 4 x 5 ) : c = ( 5 x 4 x 3 )

2
da care la tine este c
nu dai nicio informatie despre el
Comentariul a fost şters
x vrea sa insemne inmultire?
daca x ineamna inmultire atunci: a=25,b=167 si c=2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T18:44:24+03:00
A = (25 +108 -33 ) : 4
a = 25
b =1002 : 2 : 3
b = 167

120 : c = 60
c = 2
b e corect insa a e gresit,ai uitat sa imparti 100 la 4.verifica!
Ana, acum am observat.Mersi.
2014-06-04T18:49:06+03:00
Daca x ineamna inmultire atunci: a=25,b=167 si c=2
1 5 1