Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-06-04T18:29:01+03:00
Deoarece nu au mai efvoluat complet,ca mamifere si inca mai pastreaza caracteristice speciilor din care au evoluat
ornitorincul-are coada asem castorilor,cioc de rata si labe de crocodil;
cangurul-cel mai des intalnit marsupial picioarele sunt diferite pentru sarituri
aceste animale sunt intalnite doar in australia
multumesc am pus aceasta intrebare ca sa vad daca merge saitul
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T18:48:27+03:00
Cangurul este un mamifer inferior pentru ca naste pui incomplet dezvoltati
orinitorincul este mamifer inferior pentru ca se inmulteste prin oua
cangurul naste puii incompleti orintorincul este manifer inferior pt ca are cloaca si depune oua