Răspunsuri

2014-06-04T18:26:42+03:00
72 x 3/5 = 72 x 5 : 3 = 360 : 3 = 120 cm lungimea
P = 120 x 2 + 72 x 2 = 384 cm
384 : 3 = 128 stalpi 
Te crezi destept, ar trebui sa folosesti alte formule de dialog. Nu intotdeauna stii cu cine vorbesti.
Nu cred ca am scris nici un cuvat care poate aduce vre-o jignire. Singura mea intentie a fost sa iti comunic faptul ca, din cauza adaugarii unor formule inexistente, ce nu trebuiesc adaugate, rezultatul tau este eronat.
Un raspuns gresit duce la inducerea in eroare a solicitantului nicidecum la a-l ajuta.
Pe viitor te rog sa fii mai atenta atunci cand intentionezi a ajuta pe cineva, caci raspunsurile gresite fac mai mult rau decat daca nu raspundeai deloc.
Daca te-am jignit cu vre-un cuvant, sau daca felul meu de exprimare nu este in concordanta cu modalitatea de exprimare acceptata de tine, atunci te rog accepta scuzele si parerile mele de rau.
Puteam sa ignor raspunsul tau , dar am considerat ca nu e ok sa fiu indiferent ci mai bine sa te invat si pe tine modul corect de calcul, nunumai pe Dragoilidia98. E bine sa ne ajutam reciproc si ascultam si sfaturile altora. De asemenea, vad ca ti-ai corectat raspunsul in urma sfaturilor mele. Sper sa ne ajutam si sfatuim reciproc si in viitor.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T18:27:57+03:00
Latimea e 72
Lungimea este 72*5/3=120

Acum stalpii
Perimetrul este 2*(120+72)=384:3m=128 stalpi
1 5 1