Răspunsuri

2014-02-03T17:39:22+02:00
Eu ma plimb.
Tu te plimbi.
El/Ea se plimba.
Noi ne plimbam.
Voi va plimbati.
Ei se plimba.
asta mai mult e conjugare.
E conjugare dar poti pune la fiecare persoana alt verb si nu mai e conjugare.
De exemplu:
Eu ma joc. Tu te plimbi. El/Ea se ajuta. etc
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-03T17:39:36+02:00
Mama m-a rugat sa merg cu ea la piata.
Cand te intorci din vacanta?
Ele se joaca in nisip cat e ziua de lunga
Daca plecam acum, ne intoarcem dupa miezul noptii
Cred ca voi nu va simtiti bine, nu vreti sa mergeti acasa?
Cand se intorc de la mare o sa ii intreb daca mi-au adus un suvenir.
1 5 1