Răspunsuri

2014-06-04T18:18:05+03:00
A venit anotimpul calduros si vesel , vara .Mingea solara isi trimite razele de lumina sa adie pamantul inverzit . A adus totodata cu ea si bogatiile acesteia : fructe ,legume zambete ,veselie . Bucuriile verii sunt date de zambetele pe care copii si nu numai il ofera in fiecare zi cand ies afara la joaca , in parc , sau cu bicicleta. 
35 3 35
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T18:23:24+03:00
Vara .. ce intelegem noi defapt prin cuvantuol `vara` ..E anotimpul cel mai calduros din an , care bucura pe toata lumea . In zilele de vara ne lasam treziti de lumina , care bate in geam si milioanele de animalute treze ,gigasi si jucause .Frunzele , copacii , iarba , care sunt inverzite ne ofera sufletului stare de liniste , si de pace , pe care noi o cauta cu atata ardoare .Zilele verii sunt a doua minune a acestei planete , care , in opinia mea, si cred ca si in opinia orcarui om, as vrea sa nu se sfarseasca .Lanurile de aur , intinse cat vezi cu ochii , norii de vata de zahara , trandafirii de foc ne incanta  privirile cu aspectul lor suav. Tot ceea ce se intampla vara e greu de uitat , deoarece raman in mintea noastra ca o amintire frumoasa si dulce , pe care am vrea sa o retraim si a doua oara . Abia astept sa vina si sa raman din nou cu amintiri frumoase ! 
38 4 38