Răspunsuri

2014-06-04T18:15:02+03:00
Eu as scrie despre parintii mei pentru ca ei sunt un model pentru mine , dar poti sa faci compunerea despre un artist pe care il apreciezi si care poate ti-a schimbat viata intr-un fel , de exeplu eu as scrie despre Justin Bieber si despre ce este el defapt , un om matur care a reusit ceva in viata , care are milioane de fane  , care a redus rata sinuciderilor la lansarea melodiei "Believe" , care a ajutat la construirea multor scoli in tari sarace si multe altele. Cam despre asta ai putea sa iti faci compunere .
P.S. Justin Bieber a fost doar un exeplu pentru ca este artistul meu preferat , dar poti sa faci despre alt artist
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T18:15:42+03:00
O vad pe mama un model demn de urmat. Inca de cand eram mica, i-am urmat sfaturile si mi-am dat seama cat de utile au fost. Acum, cand sunt putin mai mare, vad mai mult in ea. Incep sa-i descopar intelepciunea izvorata dincolo de cuvinte. Mama e ceea ce nu pot explica. Mi-as dori sa fiu ca ea. E atat de frumoasa, cu parul sau blod ca razele soarelui si ochii albastri si senini ca cerul. Mereu ii pun intrebari referitoare la viata, sa vad ce perspectiva are.... Si e minunat cum gandeste. 
E curajoasa si nu se lasa mai prejos niciodata, ci lupta pana la capat. Eu sunt mai fricoasa, dar prind curaj cand ii vad fata imbujorata si cand o vad ca reuseste ceea ce si-a propus. Ea e exemplul care traieste langa mine zi de zi si pe care nu as putea sa-l inlatur niciodata.
Daca esti baiat, scrie despre tatal tau, dar schimba ideile. Succes!
Multumesc !
Sper sa fie de folos! Pa-pa!