Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T18:32:09+03:00
Pai il rezolvi pe a=(25+108-33):4
a=166:4=44.
b=1002:2:3=501:3=167
b-axc+10xc=167-44xc?(nu mi-ai dat valoarea lui c.inmulteste cu c-ul si rezolvi usor.nu iti mai pot rezolva de aici pentru ca nu mi-ai dat valoarea lui c.)

1 5 1
2014-06-04T18:38:59+03:00
A = (25  + 108 - 33) : 4 = 100 : 4 = 25
b = 1002 :2 : 3 = 501 : 3 = 167
b - a x c + 10 x c = 167 - 25 x c + 10 c = 142 x c + 10 c = 152 c