Răspunsuri

2014-06-04T17:49:43+03:00
Fictiunea este o opera epica imaginara    minciuna  nu este adevarata dar nu este o opera epica si nu are personaje

1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T17:52:33+03:00
  Fictiunea e ceva imaginar,ceva inventat din dorinta de a cunoaste necunoscutul,iar minciuna e tot ceva imaginar dar creat cu scopul de a deforma adevarul.                           In concluzie minciuna se foloseste de imaginar,iar fictiunea il dezvolta.


1 5 1