Răspunsuri

2014-06-04T17:50:25+03:00
Cainele este cel mai bun prieten al omului. El ne este alaturi mereu, la bine si la greu, la fericire si la tristele, la bogatie si la saracie. El chiar este un prieten adevarat. (este o imagine din acest desene pe care il stii, poate fi colorata si cred ca poate avea legatura cu prietenia dintre o persoana si un caine)
11 4 11
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T17:59:31+03:00
     Cainele  este prietenul care  mereu iti va ramane aproape in           
   cele mai  grele momente ale vietii , sperand ca sa fii  din nou               
   fericit . Acesta isi va da viata pentru stapanul sau, din iubire .



13 3 13