Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T17:47:09+03:00
Paranteza 2 * (1+2+...+2000)
suma din paranteza reprezinta suma lui Gauss in care ai 2000 termeni iar termenul n+1 este 2001 => paranteza este egala cu 2000*2001/2
=>paranteza 2* 2000*2001/2=2000*2001
n=2001+2000*2001=4004001=>scoti radical din n si obtii 2001 => patrat perfect
1 5 1
2014-06-04T17:48:09+03:00
In paranteza avem suma lui Gauss
1+2+3+...2000= 2000*2001/2
deci:
n=2001+2*2000*2001/2=2001+2000*2001=2001(1+2000)=2001*2001

1 5 1