Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T17:43:58+03:00
Minusul in fata parantezei schimba toate semnele din paranteza
=> 3x+5-2x-7y+2+x-5y+3
= 3x-2x+x-7y-5y+5+2+3
= 2x-12y+10
2014-06-04T17:45:08+03:00
3x+5-(2x+7y-2)+(x-5y+3)

3x+5-2x-7y+2+x-5y+3=3x-3x+x-7y-5y+5+2+3=2x-12y+10
Daca in fata parantezei este minus atunci toate semnele din parateza sunt opuse,dar daca este + atunci raman la fel