Does sau do
______ she pack every time she goes abroad?
______ they drink cofee every morning?
ps:trebuie si traducerea!

2
E foarte simplu!Does,se pne la persoana a-3-a singular (He\She\It) si Do la celalte persoane!
Si exerctiul:Does she pack.... Do they drink......

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-03T16:45:33+02:00
Does she pack...-Isi face bagajele de fiecare data cand pleaca peste granita/din tara?
Do they drink -Beau cafea in fiecare dimineata?
1.does
2.do
do se foloseste la persoanele I si a II-a singular si plural (eu = I, noi = we, tu = you, voi = you) si does doar la persoana a III-a (el/ea = he/she, ei/ele = they ambele forme), la forma interogativa "s"-ul (avand in vedere ca este la timpul Present Continuous si persoana a III-a primeste la sfarsitul verbului "-s" sau "-es") se va duce la verb... ex.:
Present Simple* pardon :D
She runs in the park every Friday. Does she run in the park every Friday? (exemplu) sorry pentru greselute, sper ca ai inteles :D
2014-02-03T17:17:47+02:00