Cititi versurile urmatoare. Aratati ce exprima forma neaccentuata a pronumelui personal de persoana I in cazul dativ
Ziua scade,noaptea creste
Si frunzisul mi-l rareste.

2
cum vrei sa aratam ca este forma neaccentuata a pronumelui personal de persoana I in cazul dativ ?

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T17:36:28+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Mi-pronume pers,caz dativ,pers i

21 4 21
2014-06-04T17:38:13+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Pronumele personal mi exprima posesia (aici)  frunzisului de catre codru
11 5 11