Răspunsuri

2014-06-04T17:24:46+03:00
74m*4=296m
74m*12=888m
888m-875m=13m
poti*
Te rog..
P patrat = 4l = 4x74=296 , lungime gard = perimetru x3 =296 x 3=888 , 888>875 deci mai trebuie 13 m :D
a cu 3 randuri de sarma
eu am facut doar cu un rand
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T17:29:23+03:00
L=74m
P=4l
P=4*74=296m
875-296=679
ajunc 875 de m
da
si nu e bine sau ce?
Ba da
a si daca mi-a multumit primesc ceva?
Cel mai bun raspuns :)