daca trebuie rezolvate in multimea nr. intregi cum fac?
păi astea sunt numere intregi, numerele negative si numerele pozitive :D
nu e corect.corect e in felul urmator: |x-3|=|+-3|=> 2 cazuri:caz 1:x-3=-3 x=0 si x-3=3 unde x=6 S:{0,6}.Rezolvare completa si corecta!
aa...mersi că m-ai corectat ! ;) ;) sa stiu sa nu mai fac asa
multumesc de raspunsuri

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T17:17:43+03:00
Alea sunt module, deci ar veni cam așa:
x+2-5=3
x+2=3+5
x+2=8
X=8:2
x=4
 Sper să fi făcut bine :3
1 5 1
2014-06-04T17:18:19+03:00