Frumos raspuns de pe google :))
da pai de unde ai vrea sa iei o explicatie?
din cap :)))) e doar o gluma :3
mda... asta puteam sa gasim cu totii nu ati lua mai mult de 10 sec
ma refer pe net]

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T17:13:54+03:00
Munca este subiectul propozitiei . Pui intrebarea: Cine inseamna sacrificiu?Raspuns : munca => munca e subiectul propozitiei
2014-06-04T17:14:03+03:00
Munca nu este un sacrificiu. Muncesti ca sa traiesti. 
Asta e opinia mea, sper sa iti fie de folos. ;)
Ma refeream la analiza
scuză-mă :( nu mi-am dat seama.
Nui nimic :)