Imi spuneti o compunere pentru scoala de clasa a 4a si un text?Va rog!Mersi mult...

2
E valabil pana luam vacanta...
Gata
Sper ca nu am scris-o degeaba.
Sa stiti ca eu sunt fata.
Imi place muuuuuuuult....Mersi..........

Răspunsuri

2014-06-04T17:03:09+03:00
Vara este anotimpul preferat al copilor. Este atunci cand soarele vechea asupra ta mai mult ca nbiciodata ,cand poti zambi si te oti distra cu toti colegi si prieteni tai. Vara este atunci cand soarele straluceste cuputere si caldura, cand randunelele te trezesc din somn cu cantecul lor foarte gingas, cand soarele apune printre nori mari si pufosi.
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-06-04T17:10:45+03:00
  Text:                                                                  La mare 
Eu si cu familia mea mergem la mare si incepem sa fim foarte emotionati.Tata conduce,mama doarme,si fratele meu tot doarme.Eu stau treaza toata noaptea in masina cu sora mea mai mare.Tot v.a fi minunat.Mai ales cand vom ajunge la mare !
Compunere:                                    In excursie
Afara e cald.Soarele este pe cer.Ziua deabea a inceput.
Eu ma duc la scoala impreuna cu vecina mea .In drum spre scoala la sfertul drumului,ma intalnesc cu doamna invatatoare si ea imi spune sa ma duc inapoi acasa si sa nu imi mai iau lectiile.M-i s-a parut foarte ciudat...Cand am ajuns acasa,am sunat-o pe mama si i-am povesit ce s-a intamplat.Cand am mers la scoala a doua oara am vazut un autocar in fata scolii.Colegii mei se urcau in ei.Eu am intrebat-o pe doamna unde mergem si i-a mi-a zis ca mergem pana la Muzeul de Arta .M-i s-a parut ciudat,adica fara sa ne spuna?Oricum m-am urcat si am vazut ca ,colegii mei vorbeau.Cand am ajuns la muzeu am vazut un tort aniversar.Nu stiu pentru cine era dar in fine.Am stat acolo vreo 5 ore si apoi ne-am intors acasa.Cand am ajuns am fost fericita ca am fost acolo si chiar daca nu stiam.A fost o zi frumoasa si ciudata !

2 5 2