Răspunsuri

2014-06-04T16:47:18+03:00
Pai ai putea sa zici si tu ceva haios de exemplu ca teai plimpat cu bicicleta si te-ai tamponat cu mirel ,catu cu prienele taleati jucat fotbal vati batut cu iarba multe .etc

3 3 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T16:47:37+03:00
Compunerea poate fi facuta fix din perspectiva ta. Adica de exemplu titlul sa fie : La scoala
Si sa spui ce s-a intamplat in clasa ta, cine si ce a facut.
Mie mi-ar placea ceva cuu...la carnaval....sau animalul meu de companie...in care sa povestesti tot felul de lucruri care ti s-au intamplat cu el/ea :>>