Buna!! cine imi spune si mie adverbele din textul urmator? Doar adverbele!! Toate tipurile de adverb. De analizat il voi analiza eu.Va rog.
Lulu este un maidanez foarte latos, pe care familia Georgescu l-a luat in urma cu trei ani de la ecarisaj cu doar cateva ore inainte de a fi ucis.Anul acesta ,caine;e ;e-a multumit in felul sau. Doamna Georgescu matura curtea si avea grija de gramezile de frunze fumegande , cand a observat ca bebelusul ei de doar 19 luni a disparut.
Mama disperata s-a indreptat spre lacul mic din apropiere.Lulu era in apa si latra , expirmandu-si dorinta de a chema pe cineva. Baietelul neastamparat reusise sa se agate de gatul lui si astfel a fost salvat.

2
aa ba stiu sa scriu dar ma grabesc
eo zic cas toate
bafta la analizat
Multumesc
latos , in urma cu trei ani , ucis , astea sunt primele trei mai departe vezi tu....succes..!! :)

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T17:01:02+03:00
Foarte latos,matura,fumegande,disperata,mic,neastamparat. Sper ca team ajutat :D


2014-06-04T17:10:25+03:00
Un maidanez,fumegande,diperata,neastamparat.

ma atatea am gasit deci bafta multa

3 3 3