Povesteste fragmentul

Au iesit la secera si familia lui Dinu cu famiile inrudite.Erau cu ei si copii.La pranz nevasta lui Dinu a atatat focul in marginea lanului si a atarnat ceaunul de parul cu carlig.A pus apa de mamaliga.
- Uitema,ca iese fum ! s-a bucura unul dintre seceratori.
-Harnica,femeie, SaVETA!a adaugat un alt om.
Saveta invartea de zor mamaliga in ceaun.
Intr-un tarziu,femeia a strigat:
-Haide la masa ca e tarziu si ne grabim!Hai ca se raceste zeama!
Oamenii s-au asezat tacuti la masa.Copii veneau in graba cu lingurile.Cei mici scanceau pana ajungeau femeile sa le dea de mancare.

2

Răspunsuri

2014-06-04T16:24:33+03:00
Intr-o zi de vara membrii familiei lui Dinu au iesit la secera. La ora pranzului Nevasta lui Dinu atata focul ca sa puna apa de mamaliga. Doi dintre seceratori spuneau ca Saveta este o femeie harnica. Cand termina mancarea Sveta ii invita la masa. Oamenii impreuna cu, copiii servesc masa.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T16:28:53+03:00
Familia lui Dinu au mers la secera
La pranz nevasta lui Dinu punea apa pentru mamaliga
Oamenii spuneau ca Saveta este harnica
Femeia termina mancarea si chema oamenii la masa
Oamenii si copii s-au asezat la masa tacuti
Toti mancau cu pofta