Răspunsuri

2014-06-04T16:21:35+03:00
scli-pind
pal-ma
in-chisi
pas-trez
su-fle-tul
im-pre-jur
sui-ca
dum-bra-va
mij-lo-cul
pri-vi-ghe-toa-re
fi-e-ca-rei
tar-gu-sor
zo-o-lo-gi-ce
crea-sta
sfa-ri-a
frun-tea
ful-ge-ra-te
tul-bu-re
pri-ve-lis-te
se-ni-na-ta-te
stanci 
ce-ta-tui
Sper ca te-am putut ajuta!
3 3 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T16:23:33+03:00
Scli-pind; pal-ma;in-chisi ;pas-trez;su-fle-tul ;im-pre-jur ;sui-ca ;dum-bra-va; mij-lo-cul ; pri-vi-ghe-toa-re ;fi-e-ca-rei ; tar-gu-sor ; zo-o-lo-gi-ce ; creas-ta ; sfa-ri-a ; frun-tea ;ful-ge-ra-te ; tul-bu-re; pri-ve-lis-te; se-ni-na-ta-te; stanci; ce-ta-tui . marchezi ca cel mai bun plz