Răspunsuri

2014-06-04T16:00:30+03:00
A+b+c=750 {a,b,c } dp {4,7,14}
 a supra 4=b supra 7 =c supra 14 ( / -supra)
a+b+c=750
a/4=b/7=c/14 = 750/25 (adunam a,b,c / 4+7+14)= 30
 a/4=30 a=30:4 a= 7,5
 b/7=30 b=30:7 b= 4,28
 c/14=30 c=30:14 c= 2,14
 Cred ca e gresit exercitiul :\
 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T16:01:37+03:00
{a , b , c } d . p. { 4 , 7 ; 17}
a+ b + c = 750 
a pe 4 = b pe 7 = c pe 17 = a + b + c pe 4 + 7 +14 = 750 pe 25 = 30
a pe 4 = 30 = a = 4*30 =120
b pe 7 = 30 = b = 30 * 7 = 210
c pe 14 = 30 = c = 14 * 30 = 420
1 5 1