Răspunsuri

2014-06-04T16:01:42+03:00
Geppeto
Era un simplu tamplar,care muncea zi de zi pentru a-si castiga existenta.
Acesta era batran,cu o mustata alba ca zapada,niste ochelari mai patratosi,era putin cocosat si iubea tot ce era prin jurul sau.El isi dorea si un fiu,iar cand l-a avut,il iubea din toata inima lui.
Sper ca te-am putut ajuta!
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T16:36:30+03:00
Geppeto era un om mai batran, bun la suflet, cinstit, intelegator, harnic, iubitor, care isi dorea din toata inima un copilas. Sper ca te-am ajutat! :)
2 5 2