Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-03T15:01:04+02:00
Cred ca: datorita evaporarii aerul e mai dens(contine mai multa apa) deci rezulta o forta de frecare mai mare, prin urmare viteza picaturilor va fi mai mica

2 5 2
2014-02-03T17:35:10+02:00
In timpul caderii picaturile de ploaie iau contact cu aerul rece, iar prin contactul cu aerul o parte din picaturi se evapora si o parte cade pe pamant.Drep pentru care picaturile se vor misca mai incet deoarece vor intra in contact cu aerul rece care le va incetini.