Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T15:27:35+03:00
De niciunde, fara veste,
Veni vara ca-n poveste
Cu flori multe in panere,
Fructe dulci ca si o miere,
Spice aurite-n soare
Si cu ploi racoritoare.

Cum paseste delicat,
Zici ca-i fiica de-mparat!
Dand din genele de iarba,
Cu finete, fara graba,
Ea presara peste lume
Zile lungi si zile bune.
cum se numeste si de cine este scrisa?
Nu stiu,am gasit-o int-un caiet..Si se numeste " De dragul verii "
Aaaaaaa! Ok,inteleg! Merci,de ajutor! ;)
Cu placere
2014-06-04T15:30:31+03:00
Caldura mare ,
Soarele arde tare ..
Copacii infrunziti ,
Copii fericiti ,
Mirosul fanului copt,
Numaram pana la opt,
Distractia a inceput .
Pana seara stam ,
Facem galagie ne distram !
Caldura se mai potoleste ,
Iar seara se asterne ..

1 5 1