Răspunsuri

2014-06-04T15:06:10+03:00
1/1*2+1/2*3+1/ 3*4+...+1/2011*2012+1/2012*2013=

2-1/1*2+2-3/2*3+4-3/3*4+.........+2012-2011/2011*2012+2013-2012/2012*2013=

Le scriu unele sub altele ca sa fie mai clar

2/1*2-1/1*2+
2/2*3-3/2*3+
4/3*4-3/3*4+
.................
2012/2011*2012-2011/2011*2012+
2013/2012*2013-2012/2012*2013=

1/1-1/2+1/2-1/3+1/3+.........+1/2011-1/2012+1/2012-1/2013=

1-1/2013=
2013-1/2013=
2012/2013

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T15:17:14+03:00