Am nevoie de cateva verbe derivate de la cuvantul de baza ''tarziu'',va multumesc pentru ajutor.

2
Intarziat, tarzior, a intarzia , neintarziat. :)
Multumesc!!
si pentru ''viscol'',te rog frumos
Viscolit, a viscoli, viscolos, inviscolit...
Mersi!! :)

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-03T13:56:04+02:00
A intarzia, intarziat, a neintarzia, naintarziat. Nu sunt multe, dar sper ca te-am ajutat!
Multumesc mult!!!
Cu placere! :D
Si pentru ''viscol'' ,te rog frumos
2014-02-03T13:57:05+02:00
Va fi intarziat,A intarzia, Sa fi intarziat
Va multumesc!!!
Cu placere!
SI pentru ''viscol'', te rog frumos.
A viscoli,viscolit
Multumesc!!