Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T13:53:52+03:00

Ioana s-a dus la cei doi batrani.(substantiv)
Anghel are doi cai batrani.(adjectiv)

Pe strada trec necunoscuti.(substantiv)
Oameni necunoscuti au furat seiful.(adjectiv)

Motanul este lenes.(substantiv)
Omul lenes nu are nimic de mancare.(adjectiv)

2014-06-04T13:55:25+03:00
Doi batrani merg la plimbare.ca substantiv.   Ca adjectivi: Bunici mei sunt batrani. Ca substantiv.Doi necunoscuti merg pe strada.ca adjectiv:Frati lui Andrei imi sunt necunoscuti.ca substantiv.Un   lenes a  fost vecinul meu.ca adjectiv:Fratele Ioanei este cel mai lenes copil.

2 3 2