La o ferma sunt 118 990 de gaini, cu 24 506 mai multe curci, gaste cu 110 000 mai putine decat curci, rate cu 19 000 mai putine decat gaini . Cate pasari are ferma! Va rog mult!

2
cu drah,verifica si tu am vazut ca la celalalt rasp nu sunt adunate gainile

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-06-04T13:51:19+03:00
1.cate curci sunt?
118 990+24506=143 496 curci
2.cate gaste sunt?
143496--110 000=33 496 gaste
3.cate rate sunt?
118 990-19 000=99 990 rate
4. cate pasari sunt in total?
118990+143496+33496+99 990=395 972 pasari
2014-06-04T13:51:44+03:00
118 990 + 24 506 =143 496 curci
143 496 - 110 000= 33 496 gaste
118 990 - 19 000 = 99 990 rate
143 496 + 33 496 + 99 990 = 276 982 numarul total al pasarilor din acea ferma
ai omis gainile sa le aduni
nu .. alea au murit de gripa aviara :))) asha e .. ai dreptate .. :P
mai bine sa le consumam decat sa moara...
Comentariul a fost şters