Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-03T13:37:02+02:00
Radical din 8 poate fi scris ca 2 radical din 2 pentru ca il descompui. 12 poate fi descompus ca 2*2*3 (adica 2^2*3) si cand il pui sub radical(9 radical din 2^2*3 ), patratul distuge radicalul, adica 2 radical din 3
2014-02-03T13:41:53+02:00
 \sqrt{8} poti sa-l scrii la 2 \sqrt{2} pentru ca asa iese de sub radical. Ca sa vezi cum poti sa scrii un numar de sub radical, poti sa-l descompui. Pe  \sqrt{12} poti sa-l scrii ca  2\sqrt{3} deoarece  2^{2} *3=12