Puteți sa ma ajutati va rog cu aceste 6 ex???
1) [(328+97-100):5+(70+168x5:8)]-230=????
2) 13-4x3:[2x11-1x5-(10x2-5Xa)]+2x3=13
3)(15273-12753)x{[54:9+(12x7-19x3)-4005:1335]-30+2=????
4) (45:5+10x2-14)x5:(7x4-21:7)x13+10Xa=729
5)106-702:{82-45:[30-16:(18-14)-23]x4+204:12}=????
6)8x{212-5x[a+3x(5x6-17)]}=96

Va rog daca știți nu ezitați!!! Plzzzzzzz!!!!

2

Răspunsuri

2014-06-04T13:38:42+03:00
1) 325%5+175-230=65+175-230= 10
3)2520*(6+84-57)-3=2520*33-3= 83157
5) 106-702%(82-45%3*4+17)=
=106-702%(82-60+17)=106-702%39106-18= 88
6) 8*(212-5*(a+39))=96
212-5*(a+39)=12
5a+195=200
5a=5
a=1
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-06-04T13:56:47+03:00
[(328+97-100):5+(70+168x5:8)]-230=
(325:5+175)-230=
(65+175)-230=
240-230=10
============================
13-4x3:[2x11-1x5-(10x2-5Xa)]+2x3=13    
13-12:[22-5-(20-5xa)]+6=13
1:[17-(20-5xa)]=7
17-(20-5xa)=7
20-5xa=10
5a=10
a=2
=============================
(15273-12753)x{[54:9+(12x7-19x3)-4005:1335]-30+2=
2520x{[6+(84-57)-3]-30}+2=
2520x{[(6+27-3)]-30}+2=
2520x(30-30)+2=
2520x0+2=2
==============================
(45:5+10x2-14)x5:(7x4-21:7)x13+10Xa=729
(9+20-14)x5:(28-3)x13+10xa=729
15x5:25x13+10xa=729
75:25x13+10a=729
3x13+10a=729
39+10a=729
10a=729-39
10a=690
a=69
==============================
106-702:{82-45:[30-16:(18-14)-23]x4+204:12}=  
106-702:[82-45:(30-4-23)x4+17]=
106-702:(82-45:3x4+17)=
106-702:(82-60+17)=
106-702:39=
106-18=88
==============================
8x{212-5x[a+3x(5x6-17)]}=96 
8x[212-5x(a+3x13)]=96
8x[212-5x(a+39)]=96
212-5x(a+39)=96:8
212-5x(a+39)=12
5x(a+39)=200
a+39=200:5
a+39=40
a=40-39
a=1