Heii!
Am şi eu o problemă la mate care mă enervează.Mă puteţi ajuta ?
Să se calculeze apotema şi aria unui Δechilateral care are latura de lungime egală cu lungimea laturii unui pătrat cu apotema de 9 cm .

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T10:47:44+03:00
Aoptema patratului este jumate din latura,deci latura este dublul apotemei=9x2=18
aria triunghiului echilateral= l²√3/4
                                     18²√3/4
                                    aria=324√3/4
                                   aria=81√3
                                   
2014-06-04T10:59:02+03:00


apotema patratului este egala cu jumatate din latura

⇒l=2 ap

l=2*9

l=19

AΔech=l²√3/4

A=18²√3/4

A=324√3/4

A=81√3

sper ca te-am ajutat

1 5 1