Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T10:17:01+03:00
primavara inmiresmata, primavara parfumata , primavara vietii ,friguroasa iarna, geroasa iarna,infrigurata iarna, inzapezita iarna,intunecata toamna, bogata toamna, parfumul toamnei, belsugul toamnei, umiditatea toamnei, bogatia toamnei,parfumul verii, calduroasa vara, caniculara vara,etc
2 5 2
2014-06-04T10:26:09+03:00
Primavara: coboara pe aripi line,parfumata ,deosebita,frumosa
2 4 2