URGENT!
4,4√2 ÷ 2√2 = ? ;
- √2 + 3×√2 = ? ;
0,4√2 - 5×3√2 + 12,6√2 = ? .

2
Poate e 4,4 *radical din 2
4,4√2 ÷ 2√2 = 2,2
- √2 + 3×√2 = 2√2
0,4√2 - 5×3√2 + 12,6√2 = -2√2
Da, e 4,4 *radical din 2
Cred ca m-am prins :)
Am si eu o problema:
Determinati ultima cifra a nr 'a' si scrieti 4 divizori ai acestuia:
a= 2003^2002 +2002^2001 - 2001^2000
Scz ca am scria in comm,nu mai am pct

Răspunsuri

2014-06-04T10:01:41+03:00
4,4*√2:2√2=2,2
0,4*√2 - 5*3√2 + 12,6*√2 = -2*√2
- √2 + 3*√2 = 2*√2


Am si eu o problema:
Determinati ultima cifra a nr 'a' si scrieti 4 divizori ai acestuia:
a= 2003^2002 +2002^2001 - 2001^2000
Scz ca am scria in comm,nu mai am pct
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T10:06:46+03:00
4,4√2 ÷ 2√2 = ? 
ca sa fie mai usor, poti considera impartirea ca fiind supra. Astfel, r2 cu r2 se simplifica si ramane 4,4 supra (sau impartit daca vrei) : 2= 2.2

- √2 + 3×√2 = ? 
r2(-1+3)=
r2*2= 2 rad din 2

0,4√2 - 5×3√2 + 12,6√2 = 
0.4 r2-15r2+12.6 r2=
r2(0.4-15+12.6)=
r2*(-2)=
-2r2

r sau rad inseamna radical
Am si eu o problema:
Determinati ultima cifra a nr 'a' si scrieti 4 divizori ai acestuia:
a= 2003^2002 +2002^2001 - 2001^2000
Scz ca am scria in comm,nu mai am pct