Ajutorr :-s
Intr-un bloc sunt apartamente cu doua si trei camere , in total 38 apartamente . Stiind ca in total sunt 92 camere , aflati :
a) numarul apartamentelor cu doua camere
b) cat la suta reprezinta numarul apartamentelor cu trei camere din numarul celor cu doua camere ?


2
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-04T09:38:15+03:00
Notam cu a nr apartamentelor cu 2 camere
b - apt cu 3 camere

a+b=38    / * -2
2a+3b=92

-2a-2b=-76
2a+3b=92
_____________ (+)
/    b=16    (16 apt cu 3 camere)

a+16=38
a=38-16
a=22  (22 apt cu 2 camere)


2014-06-04T09:40:27+03:00
2X+3Y=92
X+Y=38
x=38-y
38-y+3y=92
2y=92-38=54
y=54/2=27
x=38-27=11
X-apartament 2 camere
Y-apartament 3 camere
Comentariul a fost şters
pai am zis x=38-y nu 28
pai acum e simplu .. ai 38 de apartamente pe care le /100... 0.38 / apartament.... dupa aceea 0.38 x X respectiv cu y si afli procentul apartamentelor cu 2 camere si procentul apartamentelor cu 3 camere.Procentul intre cele 2 apartamente e usor de aflat de aici incolo ...
de fapt am gresit ... 100/38 rezultatul x X respectiv x Y
Am si eu o problema:
Determinati ultima cifra a nr 'a' si scrieti 4 divizori ai acestuia:
a= 2003^2002 +2002^2001 - 2001^2000
Scz ca am scria in comm,nu mai am pct